https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjmSPzEDoN8udNoGhUkZSoSToioWYwMW4u3w40CFBCbHayHn2Cm42swW8FjRsp7505q5bB4KvCRbxhHHn-jBMGIrv776ZB2yUEoIMZdldxSDpMpacQHzKuDzYHNzQaZZS4sAESHASp2vwg/s400/what+is+love+do+you+know+the+answer.jpg 
Хайр гэж юу вэ? Хайр бол бүх юм. Түүний тухай мэдэж байгаа бүх юм хайр. Эмили Дикинсон
Хайр гэж юу вэ? Энэ асуултыг “Чиний хамгийн хайртай хүүхэд”  гэдэг тэмцээн нь дээрээс асууж байжээ. Харин энэ тэмцээнд 4настай хүүхэд ялагч болсон байна...

 Нэгэн өдөр түүний хөрш айлынхан эхнэр нь нас бараад эхнэрээ санаад уйлж байгаа залууг хүү хараад түүн нь дээр очиж гэнэ. Түүн дээр очиж өвдөглөж суугаад залууг зүгээр болтол нь хажууд нь суув. Хүүг ирэх үед нь ээж нь асууж гэнэ. Чи тэр залуугаас юу гэж асуусан вэ? Гэхлээр нь хүү: “Би тэр хүнд уйлах үед нь хамт байж тусалсан юм” гэж хариулжээ.
Хүүхдүүд хайрын тухай бүгдийн мэднэ, харин томчууд яагаад өдийг хүртэл тэр асуултыг хайсаар л ирсэн юм бол? Тэд бүх зүйлийг мартсан болов уу? Уншигч та бүхэндээ энэ тэмцээнд орсон хүүхдүүд хайрын тухай юу гэж хэлсэн талаар та бүхэндээ сонирхуулья.

Хайр гэж юу вэ? Энэ нь хэн нэгэн чамд хайртай, тэр чиний нэрийг онцгой дууддаг. Энэ түүний хэлд амар тухтай байдаг.  (Билли 4настай)

Хайр гэж юу вэ? Эмээ минь хавагнаж эхлэхээрэй, бөхийж чадахаа байчдаг тийм учраас эмээ минь хөлнийхөө хумсыг будаж чаддаггүй. Харин тэр үед өвөө минь тэрний өмнөөс будаж өгдөг. Гар нь хавагнаж байсан ч гэсэн. (Реббекка 8настай)

Хайр гэж юу вэ? Та юуны тухай бодож инээдэг вэ? Та ядарсан ч гэсэн (Терри 4настай)

Хайр гэж юу вэ? Чи хэн нэгэнтэй шарсан төмсөө хувааж. Тэр хүн ч гэсэн шарсан төмсөө чамтай хуваахыг (Крисси 6настай)

Хайр гэж юу вэ? Чи хөвгүүнд хэлэхдээ, чиний цамц надаа таалагдаж байна. Гэх тэр үед  хөвгүүн өдөр болгон тэр цамцаа өмсөхийг (Ноэль 7настай)


Хайр гэж юу вэ? Ээж  аавд жижигхэн амттай тахианы гуя өгөх үе. (Эллэйн 5настай)

Хайр гэж юу вэ? Чи хэн нэгэнд хайртай болох үед хацар чинь хагарч дотроос нь одод нисэх болно (Кэрэн 7настай)

Хайр гэж юу вэ? Ээж аавд кофе хийж өгөөд эхлээд өөрөө амсана. Амттай болсон байна уу үгүй юу. (Дени 7настай)

Хайр гэж юу вэ? Намайг хамгийн ихээр хайрладаг хүн миний ээж. Юу ч харагдахгүй байхад хаана нэгтээ намайг үнсдэг (Клэр 5настай)
Хайр гэж юу вэ? Би мэднэ. Миний том эгч намайг маш ихээр хайрладаг. Яагаад гэвэл миний эгч надаа бүх хуучин хувцасаа өгдөг харин эгч маань өөртөө шинийг авахаар болдог (Лорен 4настай)

Categories: