- Ээж надад ахиад чихэр өгчих л дөө
- Шүд чинь өвдөөд, эмч дээр очиж тариулах болно шдээ дараа нь
- Зүгээрээ, би тэвчинээ…


Чамайгаа би үүрд хүлээх болно…
Зүрхийг минь шархлуулсан хүн бүртэй одоо би тооцоо бодно… би чиний хувьд хэн ч байж чадах байсан, гэтэл чи… Одоо гүйцээ

Та нар намайг галзуурсан гэж бодож байна уу? ҮГүй ээ, би ДУРЛАЧИХСАН юм…

Хэн нэгнийг буудчихмаар үе танд байсан уу? Гэхдээ мэдээж хүн буудаж болохгүй л дээ.
Би хөөрхөн байна уу

Бяцхан охин, эмэгтэй хүн гэдэг ер нь байгалиас заяасан гоо үзэсгэлэн юм даа… Эмэгтэй хүнээс төгс зүйл гэж энэ хорвоод үгүй…

4 настай Дүү маань гунигтай, бодол болсон байдалтай сууж байна?
- Чи яагаад гуниглаа вэ?
- Би том болохыг хүсэхгүй байна?
- Яагаад, том болох чинь гоё шүү дээ, бас хөгжилтэй….
- Үгүй ээ, эхлээд сургуульд явна, дараа нь их сургууль, түүний дараа ажилд явах хэрэгтэй, гэтэл би замаа мэдэхгүй шүү дээ… :P

- Чи яаж чадав аа, Би чамд итгэж байсан шд ээ?!
- За, авч өгнө дөө шинийг, авч өгнө ш дээ шоколад…
Зүүрмэглэгч мод
Би чамд монголоор хэлээд байна шдээ, “5 мин дараа орлоо” гэж. Тэгээд байхад юундаа хагас цаг болгонд залгаад ядаргаатаад байдгийн бэ…
Хүн нэг алдааг хоёр давтдаггүй. Харин хоёр дахь нь түүний сонголт.

- Ээжээ, би гадаа гарлаа, надад цэвэр агаар хэрэгтэй байна
- Тэг тэг, харин миний цэвэр агаарт чамайг “9 цаг ” гэхэд гэртэй аль хэдийн ороод ирцэн байх ёстой гээд дамжуулчихаарай

Хэзээ нэгэн өдөр энэ зураг дээрх шиг дүр зураг танд ч гэсэн тохиолдоно… :)
Хамтдаа дэлхийг аварцгаая.

Би чамд бамбарууш, харин чи надад хүүхэд бэлэглэ…

Ээж шиг чинь анхаарал тавьж, эгч шиг чинь сонсдог тийм л бүсгүйтэй гэрлээрэй…

СҮҮ биенд сайн…:)

Бүү санаа зов, Хүн болгонд хэнд ч хэрэггүй мэт санагдах үе байдаг…

Хүмүүс сул доройдоо уйлдаггүй, харин хэтэрхий удаан хугацаанд хүчтэй байсандаа л уйлдаг

Тэр доор юу байгаан бол…

Хүүхэд бол хайрын бэлэг тэмдэг

Ханиад хүрээд хог дээр үсэрч байна аа…дүффф. Манайхан битгий өвдөөрэй

Миний мөрөөдлийн ширээний байрлал … :P

Ийм амьтныг хайрлахгүй байж болох уу? :) ))

Аав нар хүүхдийн тасагт…

ой, Наад камераа цааш нь, нүцгэн байхад зураг аваад байх юм…

Намайг тоохгүй бол ингээд л байж байя даа…

Байзаарай, хамарт чинь нэг юм байна…

Гэрийн 3D кино театрын муу тал нь…

Аав нарын хал нь гаднаа, хайр нь дотроо байдгийн. Тэд үр хүүхэддээ ямар их хайртай байдаг гээч.

Categories: