https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh8-R9nggmtzk2I7GgT42eOPre2se06tXTQd0e5MAkLGbkZukzkpRqSNiI_LPKKl75jutvAGRGb3D2v_pDBe35YsQSiaJYOIIVsY7tnd4vIrGk53iRlnGigp1hEobE_91ojmIYcxikh_blw/s640/World+Most+Cute+And+Beautiful+Babies+Pictures+%252822%2529.jpg 
дүү нь ахаасаа гуйж гэнэ.
-ахаа та надаа нохой зураад өгөөч гэхэд,
-ах нь амьд амьтан ерөөсөө зурж чаддаггүй юмаа
-тэгвэл та үхсэн нохой зураад өгчих



-Би одоо насанд хүрсэн том охин болсоон, жаахан байхад ээжийн хориглодог байсан зүйлүүдээ одоо хийж үзнэ ээ… хамгийн түрүүнд розетка руу хайч хийж үзэх юм байна шүү… 

Автобусанд нэгэн санваартан эмэгтэй бяцхан хүүтэй юм ярина…
Санваартанг буухад хүүгийн ээж:
-Миний хүүг тоож юм ярьсанд баярлалаа. Миний хүү таныг гомдоосон үг хэлээгүй биз?
-Зүгээр зүгээр, харин хүүдээ намайг пингвин биш гэдгийг сайн ойлгуулаарай.

Аав хүү хоёр зоопаркад.
-Аав аа, энэ сармагчингийн хамрын нүх нь яагаад ийм том байгаа юм?
-Чи хурууг нь хар даа.

Бяцхан хүү ээжээсээ:
-Ээж ээ, хүүхэд яаж гардаг юм бэ?
-Эхлээд толгой нь, дараа нь гар нь, дараа нь хөл нь гардаг юм.
-Тэгээд дараа нь бүгдийг нь нийлүүлдэг юм уу? 

-Ээж ээ, манай муур суултуурын ус уугаад байна.
-Суултуурын ус элдэв амт үнэр байхгүй, зүгээр ш дээ.
-Та яаж мэдсэн юм бэ??? 


Өвөөгийндөө хөдөөлж очсон жаал хүү, азарга гүү гишгэхийг харж байснаа:
-Аав аа, энэ хоёр адуу яаж байгаа юм бэ? гэж асуухад аав нь:
-Хойт жил хөөрхөн унага гаргах гэж байгаа юм гэв.
-Алинаас нь унага гардаг юм бэ? гэж хүү сонирхов.
-Энэ доор нь байгаа гүүнээс гардаг юм
-Ээ гялай, ээ гялай би тэгвэл хойтон жил хөөрхөн дүүтэй болно доо.



Жаахан хуу бяцхан охинтой хамт усанд орж байгаад
-Чи уунийг хараач.Чамд ийм юм байхгуй шуу дээ.
-Намайг том болохоор ийм юм зондоо олдоно гэж ээж надад хэлсэн. 




Өвөө хүү 2 Гандан явж байна:
-Євєє энэ лам нар юу гээд байгаа юм бэ?
-Бурхан багшийн сургаалийг тївд хэлээр уншиж байгаа юм аа.
-Яагаад англи хэлээр уншдаггїй юм бол?
-Лам нар одоохондоо англи хэл мэдэхгїй байгаа юм аа.
-Тэгвэл яагаад монголоор уншдаггїй юм бэ?
-Бурхан багш нь одоохондоо монгол хэл мэдэхгїй байгаа юм аа.

Categories: