https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjssZD6QjXEfP9dXjZ60U7IEjdmgqNx1rMlseRsrMfgX490ZBPs10PhXNGrHGPADaxIecTqkIBm3UTi7ghOgMN7aEAqCafHXNU0rfLcOeHq46KkL-5s8K1upNanPmNRtF3-zjLPe3sEz6k/s1600/love-book.jpg


Хардаад хэрэггүй ээ, би чамд үнэнч
Харамлаад хэрэггүй ээ, би зөвхөн чинийх
Санаад хэрэггүй ээ, би чамтай хамт
Шаналаад хэрэггүй ээ, би чамд хайртай
**********
Хүн болгон хэн нэгнийг
Хайрлаж, дурлаж, хардаж байдаг
Харин түүнийгээ
Хэн нэгэнд алдахаас үхтлээ айдаг
**********
Чамд дурла гэж заяа минь намайг хөтөлсөн
Чамайг хайрла гэж хорвоо надад тушаасан
Хамгаас илүү гэж бурхан надад шивнэсэн
Хайрлаж явья гэж харин би өөрөө шийдсэн
**********
Чи намайг алдвал
Дахиад би чамтай байхгүй
Чи намайг алдвал
Дахиад би чамайг бодохгүй
Чи намайг алдвал
Дахин би хэзээ ч чинийх болохгүй
**********
Зөөлөн шиврэх бороонд би дуртай
Зүрх догдлуулсан харцанд би дуртай
Будран орох цасанд би дуртай
Бусдаас илүү ганцхан чамд л дуртай
**********
Зүрхэндээ чамайг хайрлаж болох уу?
Зүүдэндээ чамайг харж болох уу?
Зөвхөн чамайг л хайрлана гэвэл
Зөрүүлээд намайг ҮНЭНЧЭЭР хайрлаж чадах уу?
**********
Салхи чамд захидал хүргэнэ, уншаарай
Саруул үдэш болзоонд урина, ирээрэй
Сайхан нүд чамайг ширтэнэ, хараарай
Салж хагацахааргүй хайр бэлэглэнэ, үнэнч байгаарай
**********


Categories: