https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEihUBb-AmIHCtPZpfYEsxz9WKZmOjng2jU4TCQB_TkiFCRkd-LGwlWQCJq1neQDxynpHWT3gRI-BUop2Nm2t5IAoY1ydDJhFPnbBTHYMEjiuXXmY9EdqtU6nSnHc-QY3jeM9Uam_9HcgGhk/s1600/i_love_you_this_much.jpg 
~Чиний дэлгэцэн дээр гарч буй энэ єчvvхэн vсэгнvvдээр єєрийнхєє агуу хайрыг илчэлж байна.

 
-Тэнд мессежээр (и-мэйлээр) цахим vнсэлт ирлээ. Утсаа зvрхэндээ наагаарай. vvнийг 7 удаа давтана уу. 
~Хэрвээ бурхан надаас юу болохыг хvсч байна гэж асуувал би чиний нулимс болохыг хvсэж байна. Чиний арьсанд чинь хvрч хацрыг чинь даган урсаж уруул дээр чинь vхэхийг хvсэж байна
 
~Миний мєрєєдєл бодит амьдралтай учрах тэр л агшинд миний амьдралд чи ирсэн юм.
~Vvрэн телефоны оператороос(Энэ Билл Гейтс) ярьж байна. Хайртай хvндээ мессеж(и-мэйл) явуулахгvй бол утсыг(компьютерийг) чинь 2 сарын 14-нд салгах болсныг мэдэгдье.
~Миний утас руу(компьютерт) диваажингаас залгаж(и-мэйл ирж) байна.

~Хамгийн хєєрхєн охин тэнгэр нь алга болчихжээ. Гэхдээ би чамайг барьж єгєєгvй шvv.
 
~Намайг зvрхэндээ цоожлоод тvлхvvрээ залгиач.
~Энэ хорвоо ертєнцийн хувьд чи ердєє хэн нэгэн... Харин хэн нэгний хувьд чи єєрєє хорвоо ертєнц.

~Таны vйлчилгээний хугацаа (интернэтийн эрх ) 2012-02-14 –нд дуусах тул хайртай хvндээ мессеж(и-мэйл) явуулж хугацаагаа сунгана уу.

-Чи анхны харцаар дурладаг гэдэгт итгэдэг vv? Эсвэл би ємнvvр чинь дахиад нэг єнгєрєх v.

~Чи юу гэж бодоод байна? Чи єєрийгєє бvхнээс илvv, чиний тухай би vргэлж боддог, чамтай эн зэрэгцэх хэн ч vгvй чи миний амьдралын утга учир гэж бодож байна уу? Тэгвэл чи зєв бодож байна. Би чамд ухаангvй дурлажээ...
 
~Хайр гэдэг ялах хожигдох тоглоом биш , амьдралын шалгалт ч биш , хэн нэгнийг өөрөөсөө илүү хайрлах тэр мэдрэмж гэдгийг би чамайг хайрласнаараа мэдэж авсан. Би чамдаа хайртай , Валентины өдрийн мэндийг хүргэе
~Шинэ өдөр эхлэх болгонд. Цагийн зүү эргэх болгонд , Зүрх минь цохилох бүр би чамайг санаж чамд хайртай гэдгээ мэдэрдэг. Гэгээн хайрын баярын мэнд хүргэе
 
~Чи бид 2ын аз жаргал дүүрэн анхны валентины мэндийг хүргэе Намайг байгаагаар минь хайрладагт чинь баярлалаа Чамдаа хайртай♥
 
~Миний амьдралын хамгийн сайхан зүйл бол чи. Би чамд зүрхнийхээ гүнээс хайртай. Чи миний амьдралд байхгүй бол амьдрал минь утга учраа алдах болно. Чамгүйгээр өнгөрөөх нэг цагч гэсэн яг л 1000 жил шиг санагддаг. Чамдаа хайртай , үүрд хамт байхыг хүсэж байна хайрт минь!

Categories: