Сонирхолтой судалгаа байна 


1.Би ямар азтай эр хүн бэ? Надад биеэ нээж байна гэдэг бол сэтгэлээ ч бас нээснээс ялгаагүй. /30 настай М/

2.Хамгаалалтын хэрэгслээ авлуу? Баларлаа. /22 настай Г/

3.Би түүний бүх бие сэтгэлийг мэдэрмээр байна. /22 настай М/

4.ДАШТ юу болсон бол оо? /33 настай С/

5.Урьд нь хэзээ ч ийм сайхан биетэй бүсгүйтэй учирч байсангүй. /18 настай Б/

6.Аав ээж нь ороод ирвэл ч... /19 настай Ц/

7.Тэр зөвхөн минийх. /24 настай Х/

8.Барьц алдахгүй шүү...барьц алдахгүй ээ...Заза ер нь алдсан ч яахав. /27 настай М/

9.Энэ биеийг надаас өөр ямар ч эр хүн харах, мэдрэх учиргүй. /20 настай Ө/

10.Тэр надаас илүү санаачлагатай юм гээч. /29 настай Б/

11.Түүнийг тавиулахын тулд би юу ч хийхэд бэлэн. /31 настай Т/

12.Одоо юу? Энд үү? Арай ч болохгүй байх аа. /22 настай Т/

13.Энэ юун шивээс вэ? Хөөх ямар олон шивээстэй юм бэ? /26 настай Г/

14. Өнөөдөр чинь юу билээ? Миний төрсөн өдөр билүү? /18 настай А/ 

Эх сурвалж Гоолингоогын Админ Азаагын хуучин блогоос

Categories: